loading...
فانوسی در دل ♀ تاريکي شب
fAnOos-ShAb بازدید : 20 پنجشنبه 1394/06/12 نظرات (0)

قبل از اینکه نوشتن این پست رو استارت بزنم خیلی حرفا تو ذهنم بود برای نوشتن... ولی الان که شروع کردم به نوشتن انگار واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه...

دوباره رسید شهریور همون ماهی که واسه من یه چیز دیگس... همون که تو روز 14 امش ساعت 10 صبح به این دنیا اومدم... نمیدونم شایدم پرت شدم تو این دنیا...

همه روز تولدشون براشون یه حس خاص هست... پس من خیلی شاهکار نمیکنم اما واسه من جز تمام این حس هایی که فکر نمیکنم کسی بتونه خیلی خوب توصیفشون کنه , یه عالمه فکرای درهم ورهم هست...

راستش اصلا دوس ندارم انقدر بزرگ شم دوس ندارم سنم فقط بره بالا و هنوز نتونسته باشم به خیلی چیزایی که از بچگی دوست داشتم برسم نه به خاطر اینکه من نتونستم به خاطر اینکه زندگی همیشه به کام ما نیست و گاهی واقعا شرایط نمیذاره....

حالا که دارم دهه سوم زندگیمو شروع میکنم یه حس غم ته دلمه... انگار بزرگ شدن ترس داره... 

دلم برای خیلی چیزا تنگ شده... خیلی چیزا رو با یه عالمه حس متفاوت میخوام ولی.... 

نمیدونم ته این 20 شهریور امسال به کجا میرسه ولی خدایا بهترینم که روز به روز بیشتر درکت میکنم حتی اگه بی معرفت تر از قبل شده باشم خیلی هم بی معرفت تر ولی واقعا بیشتر میفهممت خیلی بیشتر از قبل و ممنونم برای این احساس.... از حالا به بعد هم تنهام نذار... چه خوبه که ادم لازم نیست واست چیزی رو توضیح بده ...

بزرگ شدن درد داره در کنار تمام خوبی هاش.... از تمام بزرگ شدنم که واقعا دلم نمیخواد انقدر زود بگذره بیشترین چیزی که بهم حس خوبی میده اون فکراس... خیلی بزرگ شدن... عوض شدن... وسعت پیدا کردن... یه وسعتی که گاهی خودمم توش غرق میشم... 

خدایا هنوز هم به این وسعت نیاز دارم.... کمکم کن... ساده نوشتم چون تو ساده میفهمی.... 

 

 

12ام شهریور 94 

 

 

 

 

ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻟﻢ ﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻧﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﻧﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻧﻪ ﺣﺘﯽ
ﺁﯾـــــــــــﻨﺪﻩ
ﺩﻟﻢ
.
.
.
ﺑﭽـــــــﮕﯿﻤﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ !
ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺷﻨــﯽ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮﯾﯽ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻼﻝ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﮐـــﻞ ﺻﻮﺭﺗﻢ ﺯﻏﺎﻟﯽ ﺷﻪ !
100 ﺑﺎﺭ ﯾﻪ ﺳﺮﺳﺮﻩ ﯼ 1 ﻣﺘﺮﯼ ﺭﻭ ﺑﺮﻡ
ﺑﺎﺯﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺸﻢ !
ﭼﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺑﺎ 10 ﺗﺎ ﻗﻨﺪ ﺑﺨﻮﺭﻡ !
ﺑﺴﺘﻨﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻭ ﻟﻮﺍﺷﮑﻮ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﺨﻮﺭﻡ ! ﺳﺮﭼﯿﺰﺍﯼ ﻣﺴﺨﺮﻩ
ﺍﻧﻘﺪ ﺑــــﺨﻨﺪﻡ ﺑﯿﺎﻓﺘﻢ ﮐﻒ ﺍﺗﺎﻕ !
ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺯﯾﺮ ﻣﯿﺰ ﮐﻼﺳﺎ !
ﻋﯿﺪﯾﺎﻣﻮ ﺑﺮﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﻗﻠﮏ
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎﺯﻡ ﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﮐﻨﻢ ... ﻣﻮﺭﭼﻪ
ﻫﺎﺭﻭ ﺑﮑﺸﻢ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣــﺎﺩﺭﻡ ﺍﺷﮑﻤﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻪ ﻧﻪ
ﭘﯿﺮﻫﻦ ﺗﻨﻢ !
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺷﺒﺎ ﺗﻮﺧﻮﺍﺏ ﻏﻠﺖ ﺑﺰﻧﻢ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ !
1000 ﺗﻮﻣﻦ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﺧــــﻮﺵ ﺑﺎﺷﻪ !
ﺍﺯ ﺷﺎﺧﻪ ﺩﺭﺧﺘﺎ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﻡ
ﻏﺮﻭﺑﺎﯼ ﺑﻌﻀﻲ ﺭﻭﺯﺍ ﻓﻘﻂ ﻣﻨﺘﻈﺮ " ﺁﻧﺸﺮﻟﻲ " ﺑﺎﺷﻢ !

ولم کنی تا صبح تو شهر بازی بمونم...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 8,185
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد