loading...
فانوسی در دل ♀ تاريکي شب
fAnOos-ShAb بازدید : 16 جمعه 1394/04/05 نظرات (3)

ميگم, بايد برم با خودم تنها باشم...  

ميگي باشه .  

ميگم ببخشيد ولي بايد ميرفتم و با خودم خلوت ميکردم. 

ميگي  ميفهممت حالا آروم شدي؟!  

ميگم نه ولي خالي تر شدم ...  

خالي تر شدم به معماي خالي شدن نيست.. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسترن در تاریخ 1394/04/08 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : کلي قلب دختر جون

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1394/04/05 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

اره لطف کرد چون موقع امتحاناته خردادم بوده به نفع همه بود.چرتو پرتم نیست خیلیم قشنگن دست اون یک نفر درد نکنهههه نباید ببندیش پس من چجوری از حالت با خبر شم
راستی نمازوروزتم قبول باشهشکلک
پاسخ : فرشته مهربون...

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1394/04/05 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

سلامممممممممم مهتاب جونمممم من نمیدونستم این وب هنوز هست میدونی چقد گشتم تا ادرسشو پیدا کنم؟وای دلم برات یذره شده چطوری تو ؟همش تقصیر بلوگفاست راستی منم یه وب جدید زدم با همون ادرس قبلی منتظرتم که بیای خیلی خوش حال شدممم بهت سر میزنم حتما شکلک
پاسخ : سلااام عزيز من.. خانوم کوچولو... اتفاقا بلاگفا لطف بزرگ کرد در حق همه؛)
اثي عزيزم تخه من همش ميبندم بازش ميکنم.. هفته پيش دستم رفت کلا حذفش کنم که يه نفر نذاشت...
منم اگه اومدم بلاگفا براي نوشته هام احتمالا جديد بزنم حالا خبر ميدم فعلا خيلي سرم شلوغه.... هراز گاهي اينجا چرت و پرت مينويسم:))
پاسخ : سلااام عزيز من.. خانوم کوچولو... اتفاقا بلاگفا لطف بزرگ کرد در حق همه؛)
اثي عزيزم تخه من همش ميبندم بازش ميکنم.. هفته پيش دستم رفت کلا حذفش کنم که يه نفر نذاشت...
منم اگه اومدم بلاگفا براي نوشته هام احتمالا جديد بزنم حالا خبر ميدم فعلا خيلي سرم شلوغه.... هراز گاهي اينجا چرت و پرت مينويسم:))


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 8,171
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد