loading...
فانوسی در دل ♀ تاريکي شب
fAnOos-ShAb بازدید : 10 دوشنبه 1394/05/19 نظرات (1)

یه آهنگ پــــــر از خاطـــــــره.... 

 

 

چشای من پر خواهشه
نگاه تو یه نوازشه
برای این دل دیوونه
دلم برات پر میکشه
صدات واسم آرامشه
نگات مثل نم بارنه
دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه
کی غیر تو عزیزم همه حرفامو می دونه
اشکامو کی میفهمه غم چشماموم میخونه
عشقت کار خدا بود که تورو به دلم داده
دنیا منو فهمیده مهرت به دلم افتاده
دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفس دل واسه تو می زنه
دوست دارم دلم می گیره بی تو بی هوا
هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بی صدا
عشقت تو خونمه قلب تو قلب منه
هر جا تو هر نفس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسترن در تاریخ 1394/05/19 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

اینو
گوش نکردم تاحالا
خوانندش کی بود؟
خیلی قشنگه شکلک
پاسخ : منم امروز اتفاقي يادم افتاد بهش ک حدودا دوسال پيش شنيده بودم و...

امين رستمي _ بي هوا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 8,165
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد