loading...
فانوسی در دل ♀ تاريکي شب
fAnOos-ShAb بازدید : 10 چهارشنبه 1394/05/14 نظرات (2)

سال ها گذشت ....

فهميدم هميشه اونى كه ميخواى نميشه...!

 

فهميدم هركسى كه باهاته الزاماً "دوستت" نيست!

 

فهميدم كسى كه توو نگاه اول ازش بدت مياد يه روزى ميشه صميمى ترين دوستت و بلعكس... ! 

 

فهميدم كه بى تفاوتى بزرگ ترين انتقامه...

تنفر يه نوع عشقه، دلخورى و ناراحتى از ميزان اهميته...! غرور بزرگ ترين دشمنه ،خدا بهترين دوسته، خانواده بزرگ ترين شانسه، سلامتى بالاترين ثروته، آسايش بهترين نعمته ... 

 

فهميدم" رفتن" هميشه از روى نفرت نيست وهركى زبونش نرمه دلش گرم نيست...

هركى اخلاقش تنده،جنسش سخت نيست وهركى ميخنده، بدون درد و غم نيست!

ظاهر دليلى بر باطن نيست...

 

 

 

 

+++ آهنگ وب ... واقعا تاحالا صدای یه خواننده تا این حد با روح و روانم بازی نکرده بود.... از ته دل میگم که خیلی خوندنتو دوس دارم ... از خدا میخوام که تو آرامش باشی چون حقته... نه چون رفتی اهنگاتو انقدر دوس داشتم ... دقیقا 1 سالی میشد که با آهنگات آشنا شدم و استارت اینکه باعث شد از آهنگات خوشم بیاد این بود که داشتم تلفتی با یه نفر حرف میزدم  بعد اونم داشت این اهنگ رو گوش میداد... یادمه بهش گفتم عه اینو کی خونده من خیلی دوسش دارم اهنگشو بعد که اسمتو گفت کم کم به اهنگات علاقه مند شدم.... 

امروز یه سری کلیپ درمورد  مریم قاسمی و مصاحبش دیدم... از قضاوت متنفرم ولی کلا میشه فهمید شما یه فرشته بودی... 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Zahra در تاریخ 1394/05/18 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلاام
مهتاب کی فوت شده?:-(
خیلییییی متنتتتتتتتتتت قشنگ بوز بااجازت کپی شد;-)
بعدش آهنگ وبت چیه?
من نمیشنومش
پاسخ : قربانت قشنگ ميبيني ؛)
اهنگ وب الان يکي هست از مرتضي پاشايي

مامان دوستم :'(

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1394/05/15 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

واای چه متن زیبایی اجی .
منم اهنگاشو دوست دارم وبا اهنگ بغضش خیلی خیلی ارتباط بر قرار میکنم
امیدوارم به ارامش ابدی برسه که مطمعنم میرسهشکلک
پاسخ : :-(


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 8,152
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جديد